חיפוש באתר

טפסים

הרשמה לצהרון ביה"ס/גן תשפ"ד 2023/2024

הנחיות למילוי הטופס:

 

יש לצרף מסמכים רפואיים אודות המגבלה/הבעיה במידה ויש,
בצירוף שם מלא ולשלוח למייל: alfey@matnasim.org.il

 

פרטי הנרשם/ת
חובה למלא 9 ספרות
פרטי הורה/ים
חובה למלא 9 ספרות
חובה למלא 9 ספרות
בעיה ו/או מגבלה בריאותית ו/או מגבלה אחרת ממנה סובל/ת בני/בתי והמחייבת התייחסות ו/או טיפול מיוחד במסגרת הצהרון
רגישות ו/או אלרגיה למזון, לתרופות או לגורם אחר
ליקוי שמיעה ו/או ראיה
התעלפויות ו/או התקפי עצירת נשימה
הנני מתחייב/ת להודיע למרכז הקהילתי מיידית על כל שינוי במצב הבריאות של בני/בתי ועל כל בעיה ו/או מגבלה שתתגלה מיד עם התגלותה.
במידת הצורך יש לצרף אישור רפואי - ראו מעלה
בני/בתי יחזרו מהצהרון בליווי אדם מבוגר בלבד מטעם המשפחה. שמות המבוגרים הרשאים להוציא את בני/בתי מהצהרון
במידה ואני מעוניין/ת כי בני/בתי יילקחו ע"י מבוגר שאינו מוזכר לעיל, אני מתחייב/ת להודיע על כך לצוות הצהרון מראש.
פרסום תמונות בהן מופיע/ה בני/בתי במסגרת פעילות הצהרון, באתר האינטרנט של המרכז הקהילתי ו/או בפייסבוק ו/או בחומרי שיווק של מסגרות אגף הגיל הרך.
הננו מתחייבים בזאת, כי לא תעלה על ידנו או מי מטעמנו כל טענה ו/או טרוניה ו/או עילת תביעה בגין שימוש של המרכז הקהילתי בתמונת בני/בתי באתר האינטרנט של המרכז או בחוברת החוגים שלו או בכל מדיית תקשורת אחרת של המרכז הקהילתי לרבות טענה בדבר פגיעה בפרטיות.
חתמו כאן

התקנון

תקנון הרשמה לצהרון תשפ"ד

המרכז הקהילתי מפעיל בשנת הלימודים תשפ"ד את הצהרונים באלפי מנשה.

הפעלת הצהרונים זמינה בהתאם לשיקולי הדעת של הסכם זה.

לפיכך, הוסכם, הותנה והוצהר בין הצדדים כדלקמן:

 

1. מיקום ומועדי פעילות לקראת פתיחת הצהרונים:

א. המרכז הקהילתי יפעיל את הצהרונים בגני הילדים ובבתי הספר החל מיום ראשון 03.09.2023. שנת הפעילות בצהרון תסתיים ב-30.6.2024. ככלל, יופעל הצהרון ע"י צוות קבוע ומוסמך של המרכז הקהילתי, אולם אין בכך למנוע מהמרכז להפעיל את הצהרון באמצעות ממלאי מקום אם יהיה צורך בכך.
ב. שעות פעילות הצהרון: 14:00-17:00 בגני הילדים ובביה"ס בין השעות 12:45-17:00. הצהרון יפעל במתכונת קייטנה בין השעות 7:30-16:30 בגנים ו – 8:00-16:30 בבתי הספר עפ"י לוח חופשות שיפורסם בהמשך ובכפוף לתכנית הממשלתית "ניצנים בחופשות".
ג. המרכז יהיה רשאי לשנות את מיקום הצהרון בטווח סביר, בשל נסיבות חריגות או בשל אילוצי השטח.
ד. המרכז הקהילתי רשאי לפתוח או לסגור צהרון בהתאם לשיקולי דעתו.
ה. הודעה על אי פתיחת צהרון תימסר להורים לא יאוחר מ-1.8.2023

 

2. איסוף בתום יום פעילות:

א. ההורים מתחייבים לאסוף את הילד מכיתת הצהרון, לא יאוחר מהשעה 17:00 ומתחייבים לדייק. בגין עד רבע שעה של איחור באיסוף הילד, יחויבו ההורים בתשלום של 30 ₪.
ב. איחורים חוזרים ונשנים יהוו עילה להוצאת הילד מן הצהרון.
ג. האיסוף ייעשה על ידי אחד ההורים בלבד. בכל מקרה בו ההורים מעוניינים, כי אדם אחר יאסוף את ילדם, עליהם לציין מראש את פרטיו של אותו אדם, בכתב, בנספח להסכם זה. לא יותר איסוף של הילד על ידי כל אדם אחר, שלא הורשה על ידי ההורים כאמור, או מי שטרם מלאו לו 12 שנים.
ד. איסוף ילד להורים פרודים ו/או גרושים ייעשה בהתאם להחלטת בית משפט בדבר הסדרי ראייה, אותה יש למסור למרכז מראש וכנגד חתימת שני ההורים על גבי הטופס.
ה. איסוף הילדים יתבצע מכיתת הצהרון. בגנים לא יורשו סייעות להוציא את הילדים להוריהם לרכב. ובבתי הספר לא יורשו ילדים מכיתות א'-ב' לצאת לבדם לשער הראשי.

 

3. פעילות במקרה של שביתה, אירועים מיוחדים או נסיבות שאינן בשליטת המרכז:

א. המרכז יהיה רשאי שלא להפעיל את הצהרון בשל נסיבות הנובעות מאירועים שאינם בשליטת המרכז, כגון: מלחמה, פגעי מזג אויר וכד'. במקרים אלו לא יוחזרו תשלומים אשר שילמו ההורים בגין הימים שבהם לא פעל הצהרון. החלטות באשר להפעלת הצהרון יהיו בהתאם למדיניות משרד החינוך בעניין הפעלה של מסגרות חינוך פורמאליות של גני ילדים.
ב. אין המרכז הקהילתי מחויב להפעיל את הצהרון מהבוקר בימי שביתה במשק.
ג. מובהר כי פעילותו של הצהרון מותנית בכך שמועצה מקומית אלפי מנשה תעמיד לרשותו את השטח הדרוש לשם כך. המרכז לא יהיה אחראי כלפי ההורים בגין הפסקה ו/או שיבוש של הפעילות הנובעים מבעיות תחזוקה או תברואה.

 

4. הצהרת בריאות:

א. ההורים מצהירים בזה כי הבריאות של הילד תקינה ואין שום מניעה או מגבלה רפואית העשויים למנוע את השתתפותו בצהרון ו/או להגבילו מלהשתתף בפעילות הצהרון.
ב. ההורים ימסרו לצוות המרכז מראש, מידע מלא על בריאות הילד, לרבות ציון רגישויות, מגבלות, בעיות, מחלות כרוניות או הפרעות אחרות מהן סובל הילד, בצירוף אישור רפואי. מסירת מידע מדויק, כאמור מהווה תנאי לקבלת הילד לצהרון.
ג. ההורים מתחייבים לחתום על כתב התחייבות לקליטת ילד עם מוגבלות רפואית, בצהרון. (נספח בנפרד).
ד. ההורים מתחייבים לא לשלוח לצהרון את הילד, אם הוא חש ברע או סובל מחום, דלקת עיניים, מחלות מעיים ו/או כל מחלה אחרת. במקרה של מחלה, כאמור, תהא חזרתו של הילד לפעילות בצהרון מותנית בקבלת אישרו רפואי רשמי מהרופא המטפל, לפיו הילד כשיר לחזור לפעילות בצהרון ורשאי להיות בחברת ילדים. האחריות לשליחת הילד לצהרון, בניגוד לאמור לעיל, תחול במלואה על ההורים ועליהם בלבד.
ה. ההורים יתייצבו בצהרון מיד עם קבלת דרישה מצוות הצהרון לאסוף את הילד, אם התברר במהלך יום הפעילות כי הוא סובל ממחלה או אינו חש בטוב. ההורים ימסרו למרכז ולצוות הצהרון פרטים מלאים ומספרי טלפון שבאמצעותם ניתן להשיגם במשך שעות היום ויקפידו לעדכן את המרכז על כל שינוי בפרטים אלה.
ו. ההורים מצהירים כי ברור להם, שעל פי הנחיות משרד הבריאות, חל איסור על צוות הצהרון לתת לילד תרופות כלשהן. הוצאות שיידרש המרכז להוציא עקב צורך בטיפול ישולמו במלואן על ידי ההורים.

 

5. העברת מידע בין צוות הגן ו/או ביה"ס לצוות הצהרון:

א. ההורה מאשר לצוות הבוקר להודיע לצוות הצהרון על כל מקרה חריג שהתרחש בשעות הבוקר ושבו היה מעורב ילד הצהרון (חום חבלה וכיוב'.) כמו כן, על צוות הבוקר לדווח לצוות הצהרון על היעדרות ילד מהגן ו/או ביה"ס.
ב. מוסכם בזאת על העברת מידע בין צוות הבוקר לצוות הצהרון, אודות התנהגותו והתנהלותו של הילד במהלך היום.

 

6. תזונה:

א. הצהרונים שלנו מלווים ע"י תזונאית, אשר מנחה ומלווה את חברות הקייטרינג ואת הצוותים על מנת לבנות תפריט בריא, איכותי ומאוזן בהתאם להנחיות משרד הבריאות "לאכול ולגדול" לאכילה בריאה במוסדות החינוך.
• בימי הקייטנה על ההורים לצייד את ילדם בארוחת בוקר מזינה הכוללת כריך + ירק/פרי. ההורים מתחייבים שלא לשלוח את ילדם עם חטיפים ודברי מתיקה למיניהם.

 

7. פיקוח והדרכה מקצועית:

א. המרכז הקהילתי מתחייב למנות רכזת מטעמו אשר תנחה את העובדות ותפקח על עבודתן. כמו כן, תקיים הרכזת קשר שוטף עם ההורים בהתאם לצורך.
ב. המרכז הקהילתי מתחייב להפעיל את הצהרון עפ"י סטנדרטים של משרד החינוך.

 

8. ביטוח הילדים:

המרכז יישא באחריות כלפי ההורים בכל התחומים ויבטח את הילדים בביטוח צד ג'. בנוסף כל הילדים מבוטחים 24/7 ב"פוליסה לביטוח תאונות אישיות לתלמידים" אשר בפיקוח משרד החינוך.

 

9. מחירים ותשלומים : (מחירי השתתפות בצהרון יהיו כדלקמן):

א. בצהרוני הגנים ובתי הספר המחיר לחודש 985 ₪ לחודש (10 חודשי פעילות). ישולם בכרטיס אשראי או הוראת קבע לכל השנה. באחריות ההורים לדווח על כל שינוי בפרטי כרטיס האשראי או הוראת הקבע הנמצאים במרכז הקהילתי. הסכום הנ"ל לא יופחת אם מסיבה כלשהי לא ניצל הילד/ה את שעות השהות של הצהרון, אלא במקרה מחלה של מינימום 14 ימי עבודה רצופים וזאת לאחר שישלח אישור רפואי בעבור ימים אלה בתוך שבוע מיום המחלה.
לכיתות א' – ב' המחיר יהיה בכפוף לרפורמת "ניצנים" של משרד החינוך. תלמידי כיתות א'-ב' יזוכו
ב-150 ₪ לחודש לאחר קבלת כספים ממשרד החינוך ובתנאי שמספר ילדי הצהרון לא יפחת מ- 18 משתתפים. (במידה ובמהלך השנה ירד מספר המשתתפים מתחת ל- 18, המחיר יחזור להיות מלא) . במידה וישתנו תנאי משרד החינוך, ישתנה מחיר הצהרון בהתאם.
ב. הוראת קבע שחזרה תחוייב ב- 25 ₪.
ג. לא ניתן להירשם לצהרון לפעילות חלקית.
ד. בגין קייטנות סוכות, חנוכה, פורים ופסח יגבה תשלום נפרד. (224 ₪ עבור קייטנת סוכות ופורים. ל- 4 ימי קייטנה). קייטנת חנוכה ופסח – המחיר יקבע ע"י משרד החינוך). ההרשמה לקייטנות הבוקר תעשה בנפרד.
ה. קיטנות בוקר בתי הספר של החופש הגדול יפעלו במסגרת הנחיות משרד החינוך (תשלום יגבה בנפרד בהתאם להנחיות משרד החינוך). הצהרונים יפעלו כרגיל עד 30.6.2024.
ו. למרכז הקהילתי שמורה הזכות לערוך שינויים בתשלומים ו/או בסל השירותים במידה ויהיו, בכפוף להחלטות משרד החינוך.
ז. בכל מקרה של פיגור בתשלום סכום כלשהוא עפ"י כתב ההתחייבות לבקשה זו יישא הסכום שבפיגור הפרשי הצמדה וריבית חודשים בשיעור הריבית המרבית הנהוגה בבנק בו מתנהל חשבון המרכז הקהילתי וזאת מבלי לגרוע מיתר סעדי המרכז הקהילתי ע"פ כל דין.
ח. כל פיגור בתשלום, יקנה למרכז הקהילתי את הזכות לדרוש הוצאתו של הילד מהצהרון לאחר מתן התראה מראש בת 14 ימים. המרכז הקהילתי רשאי להפסיק השתתפות הילד/ה בצהרון עקב אי תשלום החודש הקודם וזאת ללא התראה מראש ומבלי לגרוע מכל צעד אחר אשר יעמוד לרשות המרכז הקהילתי במקרה האמור לעיל.
ט. ההורים לא יהיו זכאים להחזר כספי או אחר במקרה של אסון טבע, שלג כבד, מלחמה או סגירת הצהרון בהוראת פיקוד העורף/הרשות המקומית/משרד הבריאות ואו בשל הנחיות רגולטוריות הקשורות לבריאות הציבור וכדומה שימנע הפעלה תקינה של המסגרת אלא אם נקבע אחרת בהנחיות משרד העבודה והרווחה.

 

10. ביטול צהרון בגני ילדים ובתי הספר:

• בקשה לביטול צהרון לאחר 1.8.2023 ועד 25.8.2023, כרוכה בתשלום בסך 150 ₪
• בקשה לביטול צהרון לאחר 25.8.2023 יחויב בתשלום מלא עבור חודש ספטמבר – 985 ₪

 

11. הוצאת ילד במהלך פעילות הצהרון:

א. במידה והילד יראה קושי התנהגותי או אי ציות להוראות צוות הצהרון, לרבות תסמינים בריאותיים, הצוות יהיה רשאי ליצור קשר עם ההורים ולבקש לאוספו לפני סיום יום הלימודים. ההורים מתחייבים להגיע, או לשלוח מי מטעמם בתוך שעה מרגע קבלת ההודעה.
ב. המרכז יהיה רשאי להשעות ילד/ה עד 3 ימים בגין התנהגות לא הולמת או אי ציות לנהלים בצהרון וזאת ללא התראה מראש וללא החזר כספי על ימים אלו.

 

12. הפסקת השתתפות על ידי המרכז:

א. המרכז יהיה רשאי להחליט, על פי שיקול דעתה של מובילת הצהרון, רכזת הצהרונים, מנהלת תחום הגיל רך ו/או מנהל/ת המרכז הקהילתי, כי הילד אינו מתאים להשתתף במסגרת הצהרון וזאת בשל סיבה התנהגותית, משמעתית, בריאותית או כל סיבה אחרת שתיראה למרכז, לרבות כל ילד שלא יהיה גמול לחלוטין ולא יעשה את צרכיו באופן עצמאי לחלוטין.
ב. המרכז יהיה רשאי להפסיק את השתתפותו של הילד בצהרון וזאת לאחר מתן התראה של 14 יום מראש במקרה כזה, תופסק גביית תשלומים מההורים בגין השתתפות בצהרון, החל ממועד הפסקת השתתפות ואילך.
ג. במקרה שהילד מסכן את עצמו או/ו את הילדים או שאר הצוות בצהרון רשאי המרכז להוציאו לאלתר ללא הודעה מוקדמת.

 

13. ביטול הרשמה והפסקת השתתפות בצהרון:

א. הודעה בדבר הכוונה להפסיק השתתפות הילד/ה בצהרון תינתן על ידי ההורים למרכז הקהילתי בכתב על גבי טופס הנמצא באתר המרכז הקהילתי עד ה – 30 לחודש עבור החודש העוקב. לא יתבצע ביטול צהרון בהוראת טלפון ולא תתקבל הודעת ביטול באמצעות הרכז/סייעת/מובילה בצהרון או בכל דרך אחרת.
ב. בקשה לביטול צהרון תתקבל עד לתאריך 31.3.2024 בלבד. לאחר תאריך זה, יחוייב המשתתף ב50% עלות מהחודשים עד לסוף שנת הפעילות (אפריל – יוני).
ג. הודעת ביטול תיכנס לתוקף כדלקמן:
על הודעת הביטול להימסר למרכז הקהילתי עד ה 30 בחודש. החיוב יופסק בתום חודש הדיווח.
באם תימסר הודעת ביטול לאחר 1 בחודש, יבוצע חיוב עבור כל החודש העוקב.
ביטולים לצהרונים לפני פתיחת שנה"ל יתקבלו עד לתאריך 25.8.23.
ד. במידה וישובץ הילד לגן ללא צהרון, יקבלו ההורים את מלוא ההחזר, לרבות חודש ספטמבר.
ה. במקרה של הפסקת השתתפות הילד בצהרון מיוזמת ההורים, לאחר 31.03.2023 יהיה התשלום פיצוי על פי הקבוע בדין.
ו. אין החזרים כספיים עקב היעדרות הילד/ה ממסגרת הצהרון, להוציא מקרים חריגים של הודעה על מחלה ממושכת של 14 יום לפחות והצגת אישורים רפואיים.
ז. ידוע להורים, כי אם יגישו ערעור לשיבוץ מחדש של גן הבוקר, לא מובטח להם מקום בצהרון. הרישום לצהרון יהיה על בסיס מקום פנוי בלבד.
מובהר בזה כי פעילות הצהרון כפופה להנחיות שתתקבלנה, מעת לעת, ממשרד החינוך ממועצה מקומית אלפי מנשה/או מהחברה למתנ"סים ו/או מכל גורם מוסמך אחר.

 

• הרישום על בסיס מקום פנוי.

• מינימום נרשמים לפתיחת קב' 22 ילדים

• המרכז הקהילתי רשאי לאחד קב' בהתאם לצורך

ט.ל.ח


חובה להמשיך לתשלום!
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות